Приложението за мобилно банкиране Булбанк Мобайл е с нов дизайн

С редизайна ежедневното банкиране остава по-достъпно, бързо и интуитивно, като запазва функционалностите и възможностите

BusinessGlobal
BusinessGlobal / 20 January 2025 15:07 >
Приложението за мобилно банкиране Булбанк Мобайл е с нов дизайн
Над 720 000 клиенти на УниКредит Булбанк, които са активни потребители на мобилното приложение на банката, вече ще могат още по-бързо и по-лесно да извършват всекидневните си операции благодарение на новия дизайн на мобилното приложение, съобщи банката.

В новия дизайн на Булбанк Мобайл са вложени над 1000 часа работа, съчетаващи експертизата на дизайнери, анализатори и разработчици. На базата потребителското поведение и обратната връзка на клиентите ни новият дизайн на мобилното приложение съчетава в себе си подобрени функционалности и интерфейс, допълват от там.

„В УниКредит Булбанк сме убедени, че най-добрият дигитален продукт не само е в синхрон с настоящите изисквания на клиентите, а задава посоката на бъдещето. Обновеният дизайн на приложението се базира на задълбочен анализ на потребителските навици и поведение в Булбанк Мобайл, като използва най-актуалните принципи в разработването на клиентски изживявания. Новите подобрения в Булбанк Мобайл се реализират 3 години след последния голям редизайн, правейки приложението по-съвременно и интуитивно.“ коментира Севастиян Василев, Мениджър „Мобилно банкиране“.

Част от новостите засягат навигацията, като обновеният дизайн позволява на клиентите да намерят ключовите функционалности, като например тази за превод по мобилен номер, по-бързо и с по-малко усилия. Освен това Булбанк Мобайл предлага и услуги като заявяване на продукти, управление на карти, инвестиционни инструменти, персонализирани предложения и дори достъп до нови нефинансови решения, като например дигитализиране на талона на автомобила.

С редизайна ежедневното банкиране остава по-достъпно, бързо и интуитивно, като същевременно запазва функционалностите и възможностите, които клиентите вече познават и са свикнали да използват, казват експертите на финансовата институция.

По данни на банката Булбанк Мобайл е предпочитан канал за банкиране, като над 98% от всички трансакции на клиентите вече се извършват дигитално. Статистиката на банката показва още, че месечно потребителите на Булбанк Мобайл правят над 1.3 млн. разплащания на обща стойност над 1 млрд. лева.
Exit

Този уебсайт ползва “бисквитки”, за да Ви предостави повече функционалност. Ползвайки го, вие се съгласявате с използването на бисквитки.

Политика за личните данни Съгласен съм Отказ