Digitas Sofia ще управлява рекламни кампании в TikTok в България
Дигиталната агенция дава възможности на бизнесите за развитие и ангажиране на аудиториите им в платформата
Digitas Sofia, част от Publicis Groupe България, вече предоставя управление на рекламни кампании в платформата TikTok в България, като неин стратегически партньор за пилотно внедряване на TikTok Ads на пазарите от Централна и Източна Европа, съобщи агенцията.
TikTok бързо набира популярност в България, като според данни на платформата българските потребители са над 2 млн. месечно, отварят приложението над 15 пъти на ден и прекарват средно над 80 минути дневно в гледане на видео съдържанието. Затова TikTok е избрала българския пазар за един от първите в Централна и Източна Европа, който да разполага с TikTok Ads.
TikTok се радва на успех благодарение на възможностите за развиване на креативността, която предлага на потребителите и разнообразните общности, които се създават в платформата – вече има над 10 000 такива. А малко над 70% от потребителите вярват, че могат да намерят общности, които отразяват различни аспекти на тяхната личност. Проучвания на платформата показват, че близо 50% от ръста на продажбите на марките се дължи на по-креативното съдържание. Ето защо TikTok Ads предлага не само добро таргетиране на аудиторията, но и уникални рекламни възможности.
Към момента рекламодателите не разполагат с директен достъп до TikTok Ads и опцията за реклама в платформата е чрез партньорство с агенции като Digitas Sofia.
Абонирай се!
Абонамент за списание BGlobal може да заявите:-във фирма &bd...