Две звезди – една актриса и една фолкпевица, редят съкровени изповеди на новата клубна сцена в Сатиричния театър и в залата на IV етаж в Народния театър. Героините, в които се превъплъщават Силвия Лулчева и София Бобчева, влизат под кожата на зрителите, разсмиват до сълзи, затрогват до кикот, или с три думи, приковават погледите ни. Най-близките им представления са отменени заради върлуващите вируси, но когато забраната падне, публиката ще бъде възнаградена.

Премиерните моноспектакли „#мъжътмиевиновен” и „Бонбон” само привидно са от жени за жени. Ако дамите сред публиката се припознават в много от думите на двете героини, то господата се превиват от смях заради неочакваното „дежа вю” – като изключим професиите им, на сцените са обикновени жени с всякакви реални и измислени проблеми, които могат да се родят в русите им глави. От суета, от ревност, дори от глупост.
Силвия Лулчева играе звезда от театралната сцена (твърди, че няма нищо общо с героинята си!), вече е около 50-те, блясъкът ѝ става все по-патиниран, а женските ѝ терзания я връхлитат като мълва за коронавирус. Тресе я шубето, че ще я уволнят, защото е забила кроше в лицето на млада колежка (какво си мисли тя?!), но по-големият ѝ страх е от забежките на собствения ѝ съпруг. Е, тя също не е светица, а пък майка ѝ и дъщеря ѝ съвсем объркват мислите ѝ с непрекъснатите си обаждания по телефона. Не, личната ѝ гледачка на карти таро трябва на секундата да каже какво вижда… Повече от час, преполовявайки бутилка с театрално уиски, Силвия Лулчева прави най-трудното за един артист – сам-сама на сцената да издържи на дългия текст и да задържи вниманието на десетки очи в залата. Брилянтна е! Брилянтна е и пиесата, написана и режисирана от Лиза Шопова.
По същата пътека вървят младата им колежка София Бобчева и драматургът Здрава Каменова. Сладкото излъчване на актрисата някак естествено пасва на образа на наивната Марчела – фолкпевица, отраснала в Долно Драглище и хукнала да завладява големите сцени, но те по-скоро завладели фантазиите ѝ. Мъжът ѝ е и продуцент, и ментор. И той май е „виновен за всичко”, даже за попадането ѝ в риалити шоу с цел да си върне залязващата слава. Токчета, парцалки, песни с „незабравим” текст, дълги коси и рошави мисли пред… бутилка вино. Толкова е смешно, че чак е тъжно при мисълта, че не е просто измислица. Режисьор е Емил Бонев.
„#мъжътмиевиновен” и „Бонбон” са сред най-свежите заглавия в театралния афиш през този сезон. А моноспектаклите очевидно не са само за мъже.